Konstiga hundar..

Ester, Ester, Ester.. Jag (Lovisa) och Ester skulle åka ut till Andrea och sova hos henne igår. Vi har sovit där för ganska länge sedan men hon kan inte slappna av där ute. Men jag tänkte att det har hon kanske glömt bort nu så vi testar igen! MEN det hade hon inte. Så fort vi började göra oss iordning för att sova började hon bli orolig, hon blir klängig, börjar springa mellan sängen och dörren och vill att man ska klappa henne konstant. Vi försökte till kl 12 men då gav jag upp och åkte hem, för jag visste att hon skulle hålla på så HELA natten annars. Så fort jag öppnade dörren härhemma sprang hon upp till mitt rum, när jag gick och tittade på henne så låg hon utsträckt i sängen och sov. Ja ibland är våra vovvar allt bra konstiga.. Men vad kan det vara som får henne så stressad hon Andrea? Spöken? Ja vi får väl aldrig veta.. 
 
Världens jobbigaste hund- men också världens bästa.
 
 
Hittade en bild på Alfonso från en stockholmsutställning. Så fin!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Wailet, Lennart, Bruno och Alesso

Ester kände väl att det var något i omgivningarna där som inte var riktigt okej?

2014-02-16 @ 10:59:20
Anonym

Vilken snygging han är😍

2014-02-17 @ 09:47:20
Inger, Göte och Alfonzo

Ester tycker väl att borta är bra men hemma är bäst.
Så fina lagottisar vi har.

2014-02-19 @ 09:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Blixtra´s valpar

En blogg till våra valpköpare och deras blivande familjemedlemmar

RSS 2.0